We werden deze avond verwacht in de mooie Catharijne kerk van den Briel. We zongen daar als een groot samengesteld mannenkoor. Bestaande uit het “Dirkslands Mannenkoor” en het” Christelijk Ouddorps Mannenkoor”. Beide koren staan onder leiding van Dinant Struik, en de organisten waren Willem den Boer en Jan Rozendaal. Ook Rebekka van Zandwijk was weer aanwezig met de viool. Deze avond was georganiseerd door Dinant Struik en de algehele leiding en de meditatie werd verzorgd door Ds. G. Pater uit Ouddorp. De collecte was bestemd voor “Christenen voor Israël”.

Het was een heel mooie avond waarin de samenzang werd begeleid door organist André Nieuwkoop . Geweldig om in zo`n mooie oude kerk met zovelen de liederen op te zingen. Alles tot in de puntjes georganiseerd, en een geweldige opkomst. Met als resultaat dat er 1800 € overgemaakt kan worden voor het collecte doel. Een avond om met genoegen op terug te zien, en te ervaren dat we nooit uitgeteld raken als we onze zegeningen zouden gaan tellen.