Op D.V. zaterdag 25 mei zal het Christelijk Ouddorps Mannenkoor weer een uitvoering geven in de Hersteld Hervormde Kerk van Goedereede. Onder leiding van dirigent Dinant Struik en vaste organist Stephan Folmer zullen diverse liederen ten gehore worden gebracht. De aanvang van deze zangavond is om 19:30 in ‘de Levensbron’, Achterstraat 1 te Goedereede. De opbrengst van de collecte is bestemd voor de bouw van de pastorie.

Naast het Mannenkoor, zullen er instrumentele bijdragen zijn van lokale musici. Op de viool zullen spelen: Marlies van den Berg en Nelleke Tanis en op de cello: Anne Grinwis-Stout. Verder zal er solo worden gezongen door Teunis Aleman. De opening, meditatie en sluiting zal verzorgd worden door Maarten de Ronde. Iedereen van harte welkom.