Op uitnodiging van het Christelijk Gemengd Rehoboth koor te Sommelsdijk was het Ouddorpse Mannenkoor te gast in Hersteld Hervormde Kerk van Nieuwe Tonge voor een Paasconcert. De meditatie werd deze avond verzorgd door ds. A. Kos, Hersteld Hervormd predikant te Sommelsdijk. Uiteraard was er samenzang. De koren kunnen terugzien op een mooie avond, waarin ook het evangelie verkondigd werd.

Onder leiding van Marinus van Slooten en begeleid door Rik Melissant op het orgel en Corné van der Giessen op de Panfluit zong het gemengde koor prachtige nummers. Ons koor werd deze avond begeleid door onze vaste dirigent en organist: Dinant Struik en Stephan Folmer. Corné van der Giessen speelde mee op de panfluit. De collecte was deze avond bestemd voor de onkosten.