Op D.V. zaterdag 23 maart zal het Christelijk Ouddorps Mannenkoor medewerking verlenen aan een Paasconcert wat gehouden wordt in de Hersteld Hervormde Kerk te Nieuwe Tonge. Samen met het Christelijk gemengd Rehobothkoor te Sommelsdijk, zullen diverse liederen ten gehore worden gebracht. De avond start om 19:30 uur. Van harte welkom.

Het Christelijk gemengd Rehobothkoor staat onder leiding van Marinus van Slooten en wordt op het orgel begeleid door Rik Melissant. Corné van der Giessen begeleid het koor op de panfluit. Het Christelijk Ouddorps Mannenkoor staat onder leiding van Dinant Struik en zal op het orgel worden begeleid door Stephan Folmer. Ds. Kos, Hersteld predikant te Sommelsdijk zal deze avond de meditatie verzorgen. De collecte is deze avond bestemd voor de onkosten.