In het kader van het 15-jarig bestaan van Jumbo Sperling, organiseerde de lokale supermarkt een actie voor lokale verenigingen. Maar liefst 10.000 euro werd door de supermarktondernemer Coen Sperling cadeau gedaan aan de lokale verenigingen en clubs. Om de hoogte te bepalen van het bedrag voor elke vereniging konden klanten hun muntjes, die bij 15 euro besteding bij de kassa werden uitgedeeld, verdelen over 20 verenigingen.

Ook het Christelijk Ouddorps Mannenkoor deed mee. Onze supporters zorgen ervoor dat we als 4e eindigden in de strijd om de ‘B-tjes’. Het was goed voor een bedrag van 552 euro dat Jan Sperling, namens het koor, in ontvangst mocht nemen.

Jumbo Sperling en alle supporters van ons koor, hartelijk bedankt. De opbrengst is een mooie bijdrage aan de onlangs nieuw aangeschafte koormappen.