Op maandag 24 december 2018 was er de jaarlijkse inmiddels traditionele Kerstzangavond in de Eben Haëzer kerk te Ouddorp. Voor de zesde keer op rij mochten wij in deze mooie kerk onze Kerstuitvoering aan het grote publiek laten horen en zien. Een hoogtepunt voor ons als koor. Ook dit jaar was het Delta Mannenensemble weer van de partij. De beide koren staan onder leiding van dirigent Dinant Struijk . De organisten waren Willem Den Boer en Jan Rozendaal.

De plaatselijke dominee Ds. D. Zoet verzorgde de meditatie.En ook mochten wij weer luisteren naar de strelende en meeslepende geluiden van de viool van Rebecca van Zandwijk. Echt voor ons als koor zo`n “ Kippenvel avond.”. En ook blijkbaar voor het publiek, want de kerk is dan ook om half acht behoorlijk opgevuld met luisteraars uit de ruime regio.
Wat een voorrecht dat wij zulke avonden nog mogen organiseren en meemaken.

De beide koren hebben zowel afzonderlijk als gezamenlijk de mooie Kerstliederen en Psalmen laten horen.
Wij zien weer al uit naar D.V. 24 december 2019.