Beste mensen,
Velen hebben weeral gereageerd en/of gevraagd wanneer de “Putten-happening” plaatsvindt deze zomer.  Zoals reeds eerder gemaild is dit dv woensdag 8 augustus. Evenals vorig jaar hopen we dit weer in de Hersteld Hervormde Kerk van Putten te doen en de indeling is zoals vorig jaar met alleen dit verschil dat de pauze tussen de repetitie en de uitvoering s avonds korter zal zijn.

Globaal ziet de indeling van de dag er vooralsnog als volgt uit :

15.30 – 16.00 inloop
16.00 – 17.45 repetitie
17.45 – 18.45 pauze en lunch
18.45 opstellen groot samengesteld mannenkoor
19.00 aanvang zangavond
20.45 einde zangavond

Hoe gaat het in zijn werk?
U komt (al dan niet met uw partner/vrouw) naar de HHK van Putten; gewoon in uw vrijetijdskleding (hopelijk is het mooi weer)
Bij binnenkomst betaalt u voor de lunch en de muziek : evenals vorig jaar 10 euro per zanger ( wat er overblijft is bestemd voor het goede doel namelijk de vakantieweken 2019). Om 16.00 uur gaan we hard repeteren om te zorgen dat de muziek er goed inkomt : repertoire wat we zingen volgt nog na inschrijving. Na het studeren is het tijd voor verpozing en wordt u een lunch aangeboden rondom de kerkzaal van de HHK Putten. Hierna gaat de koormeester de (hopelijk grote club) mannen per partij verzamelen en betreden we de kerk voor de aanvang van de avond.

We zingen een blok apart als mannenkoor en een paar nummers met de vakantiegasten (in de leeftijd van 14-20 jaar) die zelf ook enkele nummers zullen zingen. En wellicht hebben we een “gastdirigent” die ons samengestelde mannenkoor zal dirigeren tijdens 1 of meer nummers ; dat blijft nog even een verrassing.

Opgeven kan inmiddels plaatsvinden door deze mail door te sturen naar j.en.g.sperling.gmail.com met vermelding van uw naam en de partij waarbij u zingt (of denkt te zingen). Daarna krijgt u de muziek toegestuurd die u uit kunt printen en alvast in kunt studeren als u dat fijn vindt.

We hopen en rekenen weer op een koor van 120 personen minimaal.

ps: leden van COM hoeven zich niet apart op te geven, dat gaat via de secretaris van het Christelijk Ouddorps Mannenkoor.

Hopelijk tot ziens!

Dinant Struik