Op zaterdag 30 juni hadden we als afsluiting van het eerste deel van 2018 de traditionele zomerzangavond in de bloemenschuur van de Fam. Klepper. Inmiddels voor de tiende keer. Het was weer een avond waar we met heel veel genoegen op mogen terugzien.

Dit jaar was naast ons eigen Mannenkoor het Christelijk gemengd  Jeduthun koor uit Middelharnis als gastkoor aanwezig. En daar hebben we ook allemaal van genoten. Ondanks de hitte was de zaal weer geheel gevuld, fijn dat zulke zangavonden nog zo goed bezocht worden. Ds. D Zoet hield een meditatie over Psalm 68.
Ook bedanken wij de Fam. Klepper voor hun inzet en gastvrije ontvangst , en niet te vergeten onze trouwe sponsoren die deze avond weer mogelijk hebben gemaakt.  De collecte was geheel bestemd voor de Zending en bracht het mooie bedrag van bijna 1400 € op. Willem de Boer had deze avond een schitterend orgel tot zijn beschikking wat speciaal geplaats was door de Fa. Content.
Een avond om met dankbaarheid op terug te zien.

Wij wensen u allen een fijne vakantie toe!

(tekst met dank aan Wim Grinwis, foto’s met dank aan Willem den Boer, Peter Grinwis en Maurits ten Hoor)