En dan krijgen we zaterdag de 23e december, de traditionele Kerstzangavond in de Eben Haëzerkerk van Ouddorp. Een hoogtepunt voor ons koor. Ook het Delta Mannen Ensemble was weer uitgenodigd. Beide koren onder leiding van Dinant Struik brachten  zowel apart als gezamenlijk  een aantal liederen ten gehore. En ook de talentvolle violiste Rebecca van Zandwijk was weer te horen. Ds. D.  Zoet verzorgde de meditatie en de gehouden collecte was geheel bestemd voor het fonds Kerkbouw. En ook de beide organisten Jan Rozendaal en Willem den Boer hebben ons weer veel luisterplezier gegeven.

Dank zij een groot aantal sponsoren was het weer mogelijk deze prachtige avond te organiseren. Hier zijn we heel dankbaar voor. Maar het gaat deze avond niet om het koor, maar om de boodschap die verkondigd is. Wat was het weer goed om met zovelen ons zingend en luisterend voor te bereiden op de komende Kerst.

(tekst met dank aan Wim Grinwis, foto’s met dank aan Krijn Grinwis, Jan Rozendaal en Willem den Boer)