Het Christelijk Ouddorps Mannenkoor hoopt op D.V. maandag 8 januari weer te starten met de repetities voor het nieuwe seizoen. Onder enthousiaste leiding van dirigent Dinant Struik en de organist Stephan Folmer worden de komende zangavonden weer voorbereid. Een mooie gelegenheid voor nieuwe zangers om nu te starten dus. Welkom!

Het koor bestaat uit ca 50 mannen en komen naast Ouddorp ook uit de regio. Het repertoire bestaat uit Nederlandstalige vier stemmige koorstukken. Naast eigen uitvoeringen wordt ook regelmatig een uitvoering gegeven met meerdere koren. Dit jaar staan er weer diverse concerten in de agenda. Zo zal het koor, samen met 2 andere mannenkoren uit de regio, op 20 april als groot mannenkoor met meer dan 100 zangers zingen in Schiedam. Daarnaast zijn er verschillende uitvoeringen gepland op het eiland.

Activiteiten
Naast de reguliere koor- en samenzangavonden, verleent het koor jaarlijks medewerking aan een zangavond in Putten voor gehandicapten en worden er andere ontspannen activiteiten georganiseerd. Afgelopen zomer was een deel van het koor op bezoek in Urk, bij ‘Zingen in de zomer’. Bij voldoende animo willen we dit herhalen. En niet vergeten de gezellige jaarlijkse BBQ!

Welkom
Graag nodigt het bestuur mannen uit om eens een keer mee te zingen. De eerstvolgende avond is op maandag 8 januari, aanvang 20:00 uur. De repetities zijn doorgaans in de hal van de ‘Koningin Beatrixschool’ in Ouddorp. Meer informatie is te vinden op de website van het koor: www.christelijkouddorpsmannenkoor.nl