Dit jaar heeft het bestuur gesproken over de taken die binnen het bestuur gedaan worden. Om een warme overdracht te kunnen doen, is bij de voorgaande bestuursverkiezingen al rekening gehouden met de kandidaatstelling hiervoor. Besloten is om per 1 januari de functies van secretaris en penningmeester te wisselen in het bestuur. Vanaf die datum zal Joost Blaak de nieuwe secretaris zijn en Niek Flikweert de penningmeester. We danken Wim Grinwis, die 15 jaar lang het secretariaat heeft gedaan. Ook Piet Grinwis, die jarenlang op de penningen van het koor lette. Op de jaarvergadering in DV 2024 zullen we hier uiteraard nog meer aandacht aan geven.

Secretaris Wim Grinwis geeft het volgende weer over zijn periode: ‘Op 13 december 2008 was er een extra ledenvergadering belegd om een nieuwe secretaris voor ons mannenkoor te kiezen. Met 23 van de 24 aanwezige stemgerechtigde leden ben ik toen als secretaris gekozen. Dat is nu precies 15 jaar geleden. In die jaren heb ik, als ik goed nadenk, slechts twee keer een  repetitie avond gemist. En ik kon op alle georganiseerde zangavonden aanwezig zijn en meezingen. Dit is geen verdienste, maar een grote zegen, ik heb ervan mogen genieten, en dat doe ik nog steeds. Een tweede onverdiende zegen is, dat het niet de gezondheid is die mij nu dwingt om mijn taak als secretaris over te dragen aan de jongere generatie. Gode zij dank gaat het naar omstandigheden goed met mij. Maar als je 77 jaar oud bent, mag je gerust de taken overdragen aan onze jonge leden, en het wat rustiger aan gaan doen. Gelukkig heeft bestuurslid Joost Blaak zich bereid verklaard om  per 01-01-2024  het stokje van mij over te nemen’.

De nieuwe samenstelling en functieverdeling is als volgt:

Peter Grinwis (voorzitter)
Human Tanis (vice voorzitter/alg adjunct)
Joost Blaak (secretaris)
Niek Flikweert (penningmeester)
Jan Sperling (muziekcommissaris)
Dirk Pijl (koormeester)
Wim Grinwis (2e secretaris)
Piet Grinwis (2e penningmeester)