Op zaterdag 25 november D.V. staat het Christelijk Ouddorps Mannenkoor weer de bekende verse oliebollen te bakken bij Jumbo Sperling in Ouddorp. Daarnaast zijn ze te koop bij Jouw Marktkraam Ouddorp, Molenblok 6-8. De opbrengst is voor de eigen kas van het koor om de activiteiten mede te bekostigen. Steun daarom met uw aankoop deze activiteiten.

Het Ouddorpse koor werkt regelmatig mee aan zangavonden waar de opbrengst bestemd is voor het goede doel. Op zaterdagavond 25 november, zal het koor een uitvoering geven in de Hersteld Hervormde Kerk van Goedereede, aanvang 19:30 uur. Noteer ook alvast de volgende uitvoering in uw agenda: D.V. zaterdagavond 23 december, Kerstzangavond in de Eben-Haƫzerkerk te Ouddorp.