Vanaf D.V. 1 januari zal Stephan Folmer de vaste organist worden van het Christelijk Ouddorps Mannenkoor. Willem den Boer, die meer dan tien jaar de vaste organist is geweest van het Christelijk Ouddorps Mannenkoor start per 1 januari als vaste organist bij het Delta Mannen Ensemble.

Vanaf 1 januari zal Willem den Boer zijn talenten gaan gebruiken als 1e organist van het Delta Mannen Ensemble, wat eveneens onder leiding staat van onze dirigent Dinant Struik. Daarmee komt een einde aan de lange samenwerking met het Christelijk Ouddorps Mannenkoor. Wel heeft Willem aangegeven beschikbaar te blijven als ‘invalorganist’. Daar zijn we zeer blij mee. De leden en bestuur wensen Willem alle goeds toe bij de begeleiding van het Mannenensemble. Daarmee zullen we hem nog verschillende keren tegenkomen, aangezien er jaarlijks gezamenlijke optredens zijn.

Stephan Folmer is geen onbekende voor het koor. Hij begeleidde nu al 1 keer per vier weken het koor bij de repetities. Stephan heeft ruime ervaring met het begeleiden van koren. Zo was hij ruim 30 jaar vaste organist van het Duivelands Mannenkoor. Het koor ziet uit naar een mooi muzikale samenwerking met Folmer.