Het Christelijk Ouddorps Mannenkoor is weer gestart met de repetities voor het nieuwe seizoen. Onder enthousiaste leiding van dirigent Dinant Struik en de organisten Willem de Boer en Stephan Folmer worden de komende zangavonden weer voorbereid.

Het koor bestaat uit ca 50 mannen en komen naast Ouddorp ook uit de regio. Het repertoire bestaat uit Nederlandstalige vier stemmige koorstukken. Naast eigen uitvoeringen wordt ook regelmatig een uitvoering gegeven met meerdere koren. Zo staan er voor dit jaar en volgend jaar concerten op het programma samen met 2 andere mannenkoren uit de regio. Op deze manier ontstaat er een groot mannenkoor met meer dan 100 zangers. En natuurlijk de traditionele Kerstzangavond, samen met het Delta Mannen Ensemble op zaterdag 23 december.

Activiteiten
Naast de reguliere koor- en samenzangavonden, verleent het koor jaarlijks medewerking aan een zangavond in Putten voor gehandicapten en worden er andere ontspannen activiteiten georganiseerd. Deze zomer bijvoorbeeld was een deel van het koor op bezoek in Urk, bij ‘Zingen in de zomer’.

Welkom
Graag nodigt het bestuur mannen uit om eens een keer mee te zingen. De eerstvolgende avond is op maandag 18 september. De repetities zijn doorgaans in de hal van de ‘Koningin Beatrixschool’ in Ouddorp. Kijk op de agenda.