Op zaterdag 8 april werd voor de twaalfde keer een zangavond gehouden in de bloemenschuur van Kwekerij Klepper. Deze keer in de nieuwe schuur.

Naast ons eigen koor o.l.v. Dinant Struik en organist Willem den Boer werd door de Chr. Gemengde Zangvereniging “Met Hart en Stem” olv Pieter Quist medewerking verleent aan deze bijzondere avond. Lené de Graaf begeleidde de zangvereniging. Op de klarinet speelde Rachel Quist. De meditatie werd deze avond verzorgd door Diaken H. Bal, voorzitter van de plaatselijke Evangelisatiecommissie ‘De Vuurtoren’ in Ouddorp. Voor deze commissie was ook de collecte, die ruim 800 euro opbracht.

Dank aan alle sponsors, die het mogelijk maakte dat de volledige collecte opbrengst aan het goede doel kon worden geschonken.