Op maandag 19 december was het Christelijk Ouddorps Mannenkoor te gast in het verzorgingscentrum ‘de Vliedberg’ in Ouddorp om een uitvoering te geven voor de bewoners van ‘de Vliedberg’.

Omdat onze vaste dirigent Dinant Stuik vanwege verkoudheid verhinderd was, stond Dennis Kalle, een zanger van het Delta Mannen Ensemble voor ons koor. De meditatie werd deze avond verzorgd door ds. Gielen, die de lofzang centraal stelde. De lofzang mocht klinken, in woord, gebed, mannenzang en samenzang. Ook werden enkele nummers solo gezongen door Teunis Aleman, die zich niet van de wijs liet brengen door het meezingen van enkele ouderen. Ook dank aan vrijwilliger Arja Aleman voor de organisatie. We mogen terugzien op een mooie avond.

Dank aan allen die deze avond mogelijk maakten, in het bijzonder onze organist Willem den Boer en ad interim dirigent: Dennis Kalle!