Vanaf verschillende kanten bereiken ons verontrustende berichten over de snelle toename van het aantal Corona  positieven in onze regio, gemeente en ook al in enkele gezinnen en families van koorleden. In het besef dat wij in alle dingen afhankelijk zijn van de Heere, maar dat wij ook een verantwoordelijkheid hebben tegenover onze naaste, hebben wij als bestuur unaniem besloten om het zingen als koor op dit moment tot nader bericht op te schorten. Dat geldt dus tevens voor de jaarvergadering die vooraf aan de repetitieavond van DV 1 november hadden gepland.

Aanstaande dinsdag zullen er wellicht nieuwe maatregelen afgekondigd worden, en we hopen het per keer te bezien. Uiteraard betreuren we deze moeilijke beslissing, maar zijn dankbaar dat we tot nu toe allen nog bewaard en gespaard zijn. We dragen de families waar het virus heerst op aan de troon der genade en wensen hen een spoedig herstel toe.

Maar laten we niet wanhopen en het alleen van de Heere blijven verwachten, tot Hij ons eens genadig zij .

Namens het bestuur van COM
Wim Grinwis (secretaris)