De repetitieavonden van ons koor zijn voorlopig opgeschort. Dat heeft het bestuur zaterdag 3 oktober jl. besloten. Nu de besmettingen toenemen, heeft het bestuur zich afgevraagd of het nog verantwoord en verstandig is om onder deze omstandigheden een repetitieavond te houden. We zijn tot de conclusie gekomen dat het verstandig is om onder deze omstandigheden de repetitie geen doorgang te laten vinden. Van week tot week zullen we bezien wat de situatie is.

‘Het was heerlijk om weer te mogen zingen, en de ruimte was de best mogelijke’, zegt Wim Grinwis, secretaris van het koor. Het koor repeteert sinds september in het goed geventileerde kerkgebouw van de Hersteld Hervormde gemeente van Ouddorp. Inmiddels is landelijk een nieuw protocol van kracht waarin de maximumgrootte terug gebracht is naar 30 personen voor een repetitieavond. ‘We hopen dat de repetities binnenkort weer hervat kunnen worden’.