Beste leden en betrokkenen bij ons Christelijk Ouddorps Mannenkoor,

Nu de maatregelen inzake het Coronavirus nog verder aangescherpt zijn, zullen er voorlopig geen repetities en uitvoeringen gehouden worden en kunnen we dus als koorleden niet bij elkaar komen. We zien dat we allerlei plannen hebben maar hoe noodzakelijk het daarbij altijd is om de conditie van Jacobus erbij te vermelden. Zo de Heere wil en wij leven moet niet zomaar een aanduiding zijn, maar ook bij geleefd worden.

Project
Ook het project om een CD op te nemen zal niet in de eerste helft van 2020 kunnen worden afgerond. We zullen daarvoor opnieuw afspraken maken. Zodra dat wat duidelijker is informeren we daar uiteraard over. Zodra het weer mogelijk is om met elkaar te zingen, zullen we dat laten weten. Laten we hopen en bidden dat we allen gespaard blijven. Dat we bovenal onze nood in de handen van God mogen leggen.

Ik wil deze mededeling afsluiten met een lied/bede wat we als koor regelmatig zingen:

Als ik een kruis moet dragen, denk aan mij;
Als ik mijn nood zal klagen, denk aan mij;
Als stormen woeden en tegenspoeden, de twijfel voeden, denk aan mij,
o Heer’, en draag mij alle dagen, denk aan mij!

Als ik een kruis moet dragen, denk aan mij;
Wil door Uw kracht mij schragen, denk aan mij;
Laat mij dan merken, Uw kracht kan sterken, volharding werken, denk aan mij,
O Heer’, naar al Uw welbehagen, denk aan mij!

Als ik een kruis moet dragen, denk aan mij;
Jezus, ik wil U vragen, denk aan mij.
Sla mij dan gade, Uw kruis genade, koom’ mij te stade, denk aan mij,
O Heer’, leer mij volhardend dragen,
denk aan mij!

Peter Grinwis