Op D.V. dinsdag 24 december hoopt het ‘Christelijk Ouddorps Mannenkoor’ weer haar inmiddels traditionele Kerstzangavond te houden. Het beloofd weer een mooie avond te worden, waarin naast ons eigen Mannenkoor, ook het u welbekende ‘Delta Mannen Ensemble’ een aantal liederen ten gehore zal brengen.

De beide koren zullen zowel afzonderlijk als gezamenlijk optreden, en staan beide onder leiding van dirigent Dinant Struik. Het orgel wordt deze keer bespeeld door Stephan Folmer en Jan Rozendaal. Rebecca van Zandwijk speelt op de viool. Ook is er gelegenheid voor samenzang. De meditatie zal verzorgd worden door kandidaat A.J. Speksnijder. Ook U wordt uitgenodigd om deze avond voor Kerst in ons midden te zijn. De Eben-Haëzerkerk aan de Diependorst 18a is om 19.00 uur open. De avond begint om 19:30 uur. Er zal een collecte worden gehouden voor het fonds Kerkbouw. Mogen wij u begroeten?