Het 50 leden tellende Christelijk Ouddorps Mannenkoor (COM) gaat in januari 2020 van start met de voorbereiding voor 2 prachtige uitdagingen en U kunt erbij zijn! Iedere man vanaf 16 jaar kan op projectbasis een half jaar meedoen met de 2-wekelijkse repetities op maandagavond, eindigend in een CD-opname in de grote kerk van Brielle op D.V. zaterdag 20 juni en de Zomerzangavond op 27 juni 2020.

Tijdens de Zomerzangavond, die het Ouddorpse koor jaarlijks organiseert in de bloemenschuur van de familie Klepper, zing je samen met het het beroemde 140-leden tellende Shaare Zedek koor. Een prachtige laagdrempelige zangavond die
 je so-wie-so niet mag missen.

Schrijf je in, beleef een tijdje de sfeer op een mannenkoor en doe mee met deze
mooie activiteiten. De kosten (all-inclusief) bedragen 75 euro (inclusief een
gratis CD waarop je zelf meezingt). Meedoen? Bel of mail dan naar de secretaris
Wim Grinwis: 0187-682455, mail: secretaris@christelijkouddorpsmannenkoor.nl.
De repetities starten op D.V. maandag 6 januari 2020.