Op zaterdag 16 november werd een uitvoering gegeven in samenwerking met het Dirkslands Mannenkoor. In de hervormde kerk van Middelharnis werd gezongen ten bate van Stichting Schuilplaats en De Vluchtheuvel. Beide koren stonden onder leiding van Dinant Struik. De muzikale begeleiding was in handen van de organisten Willem den Boer en Jan Rozendaal terwijl Rebecca van Zandwijk de muziekstukken opluisterde met haar viool.

In een drietal meditatieve momenten stond ds K. Boeder stil bij Psalm 91. De heer Taale gaf een korte toelichting op het Diaconaal Maatschappelijk werk op Goeree-Overflakkee, waar eveneens de collecte opbrengst voor was van (inclusief een gift van ’t Loosje uit DIrksland) ruim 1500 euro. Dankzij de sponsoren kon kwam de opbrengst volledig ten goede aan het goede doel.