Op D.V. 14 december hoopt het Amazing Grace Choir onder leiding van dirigent Peter Wildeman een speciaal kerstconcert te geven in de Hervormde Kerk te Sommelsdijk. Het koor hoopt het zogenaamde Festival of Nine Lessons and Carols te zingen, wat van oorsprong komt uit de Engelse muziek. Zang, samenzang en spreekteksten uit de Bijbel wisselen elkaar af. Met name begeleid door orgel, maar ook door piano, wordt het geheel instrumentaal omlijst en zingen diverse solisten enkele solo’s.

Verder werken aan deze avond ook het Christelijk Ouddorps Mannenkoor en het Delta Mannenensemble onder leiding van Dinant Struik mee. Willem den Boer en Jan Rozendaal hopen het orgel te bespelen en Rebecca van Zandwijk de viool. Het concert vangt aan om 19:30 en kaarten reserveren wordt aanbevolen via de website www.peterwildeman.nl Iedereen is van harte welkom!